7 aylık bebeğim irmikli mamaları asla yemiyor. Ne yedirecegimi şaşırıyorum bazen. Sebzelere de pek alistiramadim henüz. Sevdiremedim. Zorla yedirmek de benim tarzım değil, doğru bulmuyorum. Şekersiz olduğu için hipp kaşık mama aldım, birtek onu sevdi, yiyor. Neler yediriyorsunuz bu bebelere siz???