Arifeeee ben bı kaç ay önce 3 numara kullanırken küçük gelmeye başlayınca 3+ almıştım. 3 ile 3+ arasında zerre fark yoktu aynıydı. 4 aldım o iyi gelmişti. Bu bahsettiğim aylar önce. Şimdi 5+ kullanıyorum. Tam oluyor. 5 küçük geliyor. 6 büyük oluyor. Ama 5+ tam. Yani + nin biri olmuyorken diğer + tam oluyor. Bı denemen lazim kuzum.