Nagis Hayırlı akşamlar kizlar esim sma 2 no alacağına 3 no almis sizce zarar eder mi kizim 9 aylik olck 3kutu almis bide
BerrinMercan Nagis sma dan memnunmusunuz Biz 1 no aldık 3 gün bugün kabız oldu çocuğum biraz devam edeyim alışır diyorum ama hiç durmuyor pırt pırt sürekli gazlı uykuda ağlıyor sürekli
Nagis Ben cok memnunum canim. Bak aptamil fln denedjm odaha gaz yaptım ama bebekten bebge degise bilir ama hep seker orani az dye biliyorum bn