Sevimnur1 Başına acaba böyle bir şey gelen var mı 12 gündür kendi istegi ile kakasını yapamıyor sürekli bi lagman gerekiyor ama kabız değil gayet normal şekilde yapıyor hep ıkınıp huzursuz oluyor doktorlarda bir şey demiyor
Tgbabrn Sevimnur1 bizde öyle günde bir kez yapıyo bazen yapmayınca ben zeytinyağı ve kulak çöpüyle uyarıp yaptırıyorum ıkınmasına dayanamıyorum 😭
Hn-123 Sevimnur1 sürekli lavman vermeyin bağırsak tembelliği yapabilir bebeklerde 15 gün normal diye biliyorum sadece anne sütü alan bebekte
melasya Sevimnur1 sadece anne sutu aliyosa sikintisi yoksa dr lar mudahale etmeyin der.ama ilk oncelik zeyrinyag surmeniz belki popoda catlak olabilir korkudan yapmiyo olabilir.disaridan uyarmayin o bolgeyi lavman yada fitil durumu zorlastirir karina masaj bol bol ayak hareketleri karina dogrugerme yapiyosunuzdur muhakkak.
Sevimnur1 Tgbabrn popo uyarma bizde işe yaramadı yani kulak pamugunu azıcık popodan içerimi uyguluyorsunuz
Tgbabrn Hn-123 evet onun farkındayım ama içim acıyo ıkınmalarına çok üzülüyorum rahatlatıyorum mecbur
Sevimnur1 Aslında doktor verdi bende hiç istemiyorum yapmak ama aşırı ıkınıyor ağlıyor bende üzülüyorum mecbur kalıyorum 😔
Tgbabrn Sevimnur1 aynen içeriye sokuyorum gaz olduğu için kakasını çıkaramıyor içeriye yavaşça sokuyorum gaz bi baloncuk gibi zaten onu hissediyosunuz hemen yapıyor sonra
Sevimnur1 Tgbabrn bende öyle deneyim bi yapamadı kendisi bi öyle üzülüyorum ki çocuk hergün kaka bekliyoruz
Slnslh Sürekli ıkınırsa göbek fıtığı olur ilk başlarda yavaş yavaş gobegi firlar bebekler de 5 güne kadar yapmama bende normal allaha şükür bizde birgün yapıyorsa birgün yapmıyordu devamlı ıkınırdı 15 günlük ken allahtan geçti 1 buçuk ay sonra