Bebeğim çok gazlı dün gece elimizde kaldı resmen 5 saat ağladı . Ayaklarını karnına çekiyor nasıl canı yanıyorsa bizi bile yoluyor . Dayanamadım bende ağladım o haline . Ben mamadan olduğunu düşünüyorum Aptamil 1 kullanıyoruz. Aptamil conformil gazlı bebeklere iyi geliyor diyorlar . Kullanıp memnun kalan var mı ?