Arkadaşlar merhaba ins bir sayfada lor peynirinin peynir olmadığı sütun kesilmesi ile oluştuğu ve dolayısıyla süt ürünü olduğu bebeklere nasıl 1 yaşına kadar süt vermiyorsak lor da vermememiz gerektigi ile ilgili bir yazı okudum kafam çok karıştı peynir altı suyununda süt olduğu asil peynirin mayalama işleminden çıkan fermente olan peynir olduğunu yazmış bır hemşire siz ne dusunuyorsunuz