bebek-kaya 17 aylık kızıma ayakkabı alıcam ama bilemedim nasıl olmalı nelere dikkat etmeliyim önerdiğiniz bir marka felan var mı arkadaşlar
Annekuzusuuuuu Ortopedik olmalı iç tabanı ve ayakkabı hafif olmalı ki rahat yürüyebilsin ağır ayakkabıları taşıyamıyor çocuklar genelde deri ayakkabılar genelde hafif ve ortopedik taban oluyor tabi bu benim fikrim siz bilirsiniz.
Seraysarp Bende çok araştırma yaptım bu konuda en sonun İsa vicco da karar kıldım iyi ki de almışım tavsiye ederim
bebek-kaya Seraysarp evet bu marka öne çıkıyor genelde bir de bebeğimin sağ ayağı içe basıyor evde de giymesi gerekir mi acaba
Seraysarp bebek-kaya hayır canım evde önerilmiyor ayakkabı bebeklerde hatta mümkün olduğunca çıplak ayakla yürüsün diye öneriyorlar yani benim oğlum zaten evde asla giymiyor ayakkabı
Ssssraa Ortopedik ayakkabıyı bebek tam yürümeye başlayana kadar önermiyorlar onun yürümeyi çözmesi aylarını alacak.1bucuk 2 yaş gibi ortopediğe geçebilirsiniz.
bebek-kaya Ssssraa kızım 17 aylık ben de geç kaldık diyorum mevsim kıs malum virüs felan dışarı çıkmıyoruz dıye almamıştım