homosapiens Kubraokumus ne zaman vermeye basladiniz bebeginize bende aldim suan kizim 6 gunluk arada veriyorum bazen almiyor aldiginda da 2 dakika emiyor atiyor
Yarenin_Annesi123 Benimki emzik almadı ve 3 buçuk aylık oldu halada almıyor midesi bulanıyor emzik ten 😩
homosapiens ikizlerinannesi2985 ne zaman kullanmaya basladiniz acaba suan kizim 6 gunluk 2 dakika ancak emiyor sonra atiyor
Kubraokumus homosapiens ben 1 hafta sonra falandı vermeye başladım sanırım almadı o da sadece uykuya geçişte ve ağladığında veriyorum şuan iki aylık daha yeni yeni tutuyor
ikizlerinannesi2985 homosapiens benimkiler erken doğdukları için 2 ay yoğun bakımdalardı. Orda emme refleksi gelişsin diye veriyorlardı. Ben de taburcu olduğu günden beri emzik veriyorum ikisine de
Tatlisannedilekk Elbiii o kadar çok emzik denedik ama sadece avent ultra softu tuttu, doğduğundan beri kullanıyoruz şuan 4aylık