Merhaba sevgili anneler…
Benim kızım 2 ay 4 günlük. Daha önce 5. Haftada bir atak yaşadık, tam 3 gece 4 gün hiç uyumadı, sürekli emmek istemişti.
Şimdi 8/9 hafta atağındayız ama daha başındayız. 2 gün önce gece 1,5 saatte bir uyanıp emdi ve gündüzü de hiç uyumadı hep emdi. Haliyle ben de uykusuzluktan öldüm ama dün gece uyudu nasıl olduysa. Bu atakta sanırım sürekli olmayacak uykusuzluk. Sizde ataklar nasıl geçiyor? Sürekli mi yoksa molalı mı?