CansuAy Kızlar kızım 11 günlük göbeği dün düştü bugün ilk defa yıkadık sabah. Sabahtan beri sadece emerken uyanık sürekli uyuyor yavrum banyo rahatlattı diye midir?
Toprakbey CansuAy 3. Gün yıkadık 4.gün göbeği düştü. Rahatlamıştır canım rahatlamaz mı kıyamam ona ben ❤️
Alevh_ozturk Benim kızımda 40 çıkana kadar yikadigimzda mışıl mışıl uyurdu sonra dengesi bozuldu halende çekiyorum 10 aylık oldu geceleri de uyutmuyor artik
Alevh_ozturk CansuAy bu durumu yaşıyorum kaç aydır 2. Bebeğimi bekliyorum anlatamam yani yasayan bilir derler ya o durum icerisindeyim