Mom34 yıllar önce bende yaptırdım , güya en iyi en pahalı doktora yaptırdım ama beğenmedim 3 defa yaptırdım dünyanın parasını verdim halada istediğim gibi değil ama eski haline göre çok çok iyi. Valla tam istediğim gibi olacağına emin olsam tekrar yaptırırım. Burun ameliyatından hiç korkmuyorum. Biraz sancısı, şişliği, zorluğu oluyor ama olacak tabi o kadar.