Pandemiden dolayı oğlum doğduğndan beri kimseyle görüşmüyoruz arada anneanne babaannr flnn 9 aylık oldu .ve işe bailıycam ama beni göremeyince çok aglıyo boğazı parçalanack artık.yıllardr işe girmek için ugraşıyorm ve artık oldu ama mutlu degilmm napmm gerekiyoo.15 dk mülakata grdimm aglmktn kendin gecti resmenn