Polikistikannee oluyor canım, üzülünce, uykusuz kalınca, az su içince, beslenemeyince oluyor. Ama geçiyor, önemli olan sürekli üzgün strsli ve uykusuz olmaman. Bebeğini sık emzirmeye, beslenmene, suyuna ve dinlenmene dikkat et hemen toparlarsın. Bir de elinin altında varsa incir hurma gel git at ağzına