Baliminannesii332411 Acilden giriş yapsak sondayla idrar tahlili yaparlar mı bide sondayı takınca hemen yapıyormuş bebeğim 2 ay 14 günlük takarlar mi ? Yaptiran var mı
Polikistikannee Baliminannesii332411 Cok ağrılı olur ya. Yapabilirler ama pek bilgim yok üstte kalsın
Aprilmom Baliminannesii332411 acil de yapıyorlar mı bilmiyorum ama biz özelde yaptırmıştık doktorumuz yapmıştı. 1aylıktı bebeğim. Eğer enfeksiyon içinse daha net çıkıyor sondayla
Umutkusu Baliminannesii332411 doktor mu istedi? Eğer zaruri değilse bekleyin derim oğlumun canı çok yanmıştı
eymenkerem Baliminannesii332411 sonda niye yapsınlar ki sacma olur bence idrar poşeti takıyorlar bezin icine takip ediyorsunuz çişini yapica çıkartıp veriyorsunuz. Ben olsam asla yaptırmam sonda filan