Tshin1 Arkadaşlar elimde 2 kutu 900 gr aptamil 1 var birini yeni açtım dolu daha diğeri hiç açılmadı kızımda süt alerjisi çıktığı için satmak istiyorum 105 tl almak isteyen var mı bursa içinde olursa eldende verebilirim