Kayınvalidem oturur diyor. Eşime de kayınbabam sanki hiç biz çocuk büyütmedikte şöyle Yap böyle yap diyorsunuz kiskaniyorsunuz demiş 😀 benim annemde oturamaz daha. Kemikleri batar diyor. Biraz toplu oğlum. Onu görünce oturur diyor. Neymiş kendi oğlu bu aydayken otururmuşta bu niye oturamazmiş. Her bebek bir olmuyor diyor eşim her gittiğimizde. Hâlâ aynı şeyi söylüyor. Bende bilmiyorum. Tecrübeli anneler vardır burda diye size sormak istedim