bluekoala biz kullanıyoruz, hem üstünde ki oyuncakları seviyor, zaman geçiriyor, hem de şimdilik henüz ben arkasına geçip düşmesine karşı tetikte durarak yürüyor. Ama biraz daha ileride tek başına kullanmaya başlayacak. Yani çok gerekli bir şey mi bilmiyorum, biz almış olduğumuz için kullanıyor ama yokluğu kendisini aratacak bir alet değil diyebilirim. Zaten şu an da tutunup gezemediği yer yok. Hep ayakta. Olmasa da olabilirmiş sanırım. Ama üstünde ki oyuncaklarla baya zaman geçirdi, geçiriyor, bir süre oyalanması açısından tabi bize de iyi geliyor.