
İyi günler hanımlar. Bebeklerim için demir damlasına başlamam gerekiyor, eczaneden yaklaşık 3 ay önce ocean damla almıştık, yanlışlıkla demir almışız, farklı bir şey alıcaktık aslında. Dalgınlığıma gelmiş d vitamini diye kullanmışım 2-3 kere 🙄 O vakit eczacı buzdolabında muhafaza edebilirsiniz demişti. Şimdi de diyor ki açıldıktan sonra 1 ay geçince yenisini almalısınız.
İnternette herhangi bir şey bulamadım, sizin bilginiz var mı? Kullanabilir miyim bunu bebeklerime?