Kızlar eşimin nöbeti vardı iki gün annemde kaldık kızım 16 aylık zaten bu aralar uyku uyumamak için ağlama krizlerine giriyor baya sıkıntılı dönemdeyiz. Bende banyo yapınca rahat uyur diye banyoya sokayım dedim annemlerin banyosunda aynı bizim banyoya benziyor tıpa tıp duşa kabin falan😂 kızımı sokamadık banyoya ağla ağla feryat figan iki tas su döktüm kafadan çıktı hemen şampuan bile yapmaya fırsat olmadı yapışıyo anneme kaçmak için asla durmadı neden acaba ? Sizlerde böyle oluyor mu bu aylarda hırçınlık uykusuzluk huzursuzluk filan?