Mommy_ pirinç unu yemiyor. İrmik ve keçi boynuzu unuyla yapıyorum su ile pişiriyorum ama doktor kiloyu desteklesin, kaşık mama ver yatmadan diyince bende hangisi kiloyu desteklerse onu vermek istiyorum. Çünkü değerleri falan iyi, yemek de yiyor fakat hala kilosu çok geri. Doğduğundan beri toparlayamadik 2280 doğdu zaten. Yani daha önce kiloya doktor çok önem vermiyordu ama artık destekleyelim dedi gece beslenmesi de bitince.