9.5 aylik ve dün sabahtan bu sabah su ana kadar 9 kez kaka yaptı. Kimisi normal kimisi sarımtırak renk ve mukusluydu. Keyfi yerinde ateş kusma yok. Şimdi uyuyor ama sürekli kıvranıyor ağlıyor uykusunda? Bu durumu yaşayan varmı? Bağırsak enfeksiyonu rotavirus vs gibi birşey olabilir mi??? Birazdan uyanınca acile götüreceğim