Bilgekusum Merhaba arkadaslar bebekleriniz ne durumda benim.kizim ne sürünüyor nede yurume cabasi var😄kendimi yorarim diye akli giden nazli bebeklerden 4 dişimiz haricinde tembel bir bebişiz sizde durumlar ne?
Arasannesi Bilgekusum benim oğlumda 9. Ayın ortasına dogru atakla birlikte emekledi öncesinde tık yoktu🙂 suan için üstte 4 altta 2 dişimiz var.huysuz bu aralar kucaga düşkünleşmeye basladı pesimden gelıp paçalarıma yapısıyorkı kucagıma alayım dıye asla tek kalmıyo anında aglamaya baslıyo
Balkupum2505 Bilgekusum bi tembel bebişte bende var 🤗 8 bucuk ayligiz sağa sola bile dönmüyo bi çabasıda yok 😀 alttan 1 disimiz cikti digeride yolda baba dede diyo alkis yapiyo ama ben dönmesine taktim doktorada götürdüm tabi ama blsabirla bekliyorm bakalm dönmesini 😀
hzlssmoom Bilgekusum 20 Mart doğumlu kızım . Emekleme , kanepelerden tutunarak istediği yere gider 8 tane dişimiz var 🥰
Poncik38 Bilgekusum 10bucuk aylık 6dişimiz var emekliyor ve sıralıyoruz ama desteksiz ayakta duramıyoruz henüz
becamemom Tutunarak yüeüme var bir de ayakta dengede durabiliyor. Bakalım ne zamana yürüyecek :) bizimkinde henüz 2 diş var :) eli sürekli ağzında 🤤