Necla61 6. Ayda aldım hepsını ve ozamandan beri kullanıyoruz hem altı vakumlu hem kapaklı yanı baya iyi oluyor çorbaları ve sulu yemeklerı onunla verıyorum.bu arada bardaklarıda güzel onunla da çorba,sütlaç gibi yıyeceklerı verıyorum özellikle ev dışında bıryerdeysek.hatta su da içiyor oglum.11 aylıgız 6. Aydan berı sureklı kullanıyorum.bence de önlük yerine kase daha ıyı olur önlüğü genelde kaba ve kullanıssız dıyorlar zaten