iki_prens_annesi_ Emirtalhamm kesinlikle kayisi hosafi birebir ne zaman kabiz olsa veririm aninda duzelir o gun
dolunay_6 Emirtalhamm çok geçmiş olsun doktorunuza danışarak probiyotik kullanmanızı öneririm bizim düzene girmişti bi süre kullanınca aşırı derecede kabızda yapamadıysa günlerdir yine doktorunuza sorarak libalaks yapabilirsiniz