Oğlum 5 aylık olacak 1 hafta sonra ama sezeryan oldum 1 hafta sütüm gelmedi biberonla mama vermek zorunda kaldık sonra alıştı meme reddi başladı 3 aya kadar zor bela emzirdim 3 aydan sonra gündüz uyanıkken almıyor sadece gece uyku arasında alıyor hala öyle gündüz 2 3 sefer de olsa emsin istiyorum sütüm var ama sanırım oğluma yeterli gelmiyor memenin başında huysuzlanıyor sağsam çoğalıyor mu ne yapmam lazım bilenler yardımcı olur musunuz ❤️