3children1mom evet bizim yaptığımız lor dwgil süt kesiği haklısınız. Fakat sizin dediğiniz tarif de yanlış . Yoğurda limon sıkıp kestirin , peynir altı suyunu soğuduktan sonra tekrar kaynatın lor oluyor demişsiniz. Asla olmuyor, o su aynen su şeklinde kalıyor