Kızlar 13 günlük bebeğim var 37. Haftada sezaryenle dogdu çok ağlayıp huzursuzlanmasi vs cok yok ama kendini çok sıkıyor kıpkırmızı oluyor ağlar gibi yapıyor hatta ağlıyor bazen ama kabızlık yok kakasinin rengide normal. Emdikten sonra omzuma yatırıp sırtını sivazliyorm ama öyle çok gaz çıkartmıyor ama alttan çok fazla gaz çıkartıyor