Ikrabebek 6 ayına girdiği gün iki alt diş birden patladı. 8 ayda iki üst patladı. 8 buçuk aylık alt iki yan patlamış. Üst iki yan da patladı patlayacak. Bu kadar hızlı mı oluyor
EmineB10 Ikrabebek benim oğlumun da 5. Ayda ilk dişi çöktü sonra 3 tane birden çıktı. Şu an 14 aylık 16 gane dişi var. Bu bebekten bebeğe değişen bir durum bazısı erken çıkarıyor bazısı daha geç
Ikrabebek Tuba ama çok zorlanıyo ya. Huysuz iştahı yok salya azalmıştı şimdi yine önlük takıyorum. Ha bi de eksik doğmuştu 35 hafta
Merve-eee Tuba Merhaba, peki diger disler alt 2 den sonra cikacak olanlar da ilk fidi cikarken gibi huzursuzluk yapar mi ? Ates fsln olmamisti ama gece cok sık 40 dakikaya bi uyaniyordu, yine oyle olabilir mi ?
Ikrabebek Ktuna biz de 9 da öyle oluruz heralde. Ama çok zorlanıyo. Huysuz hep ağlıyo. Bi de eksik doğdu 35 haftada
Tuba Merve-eee Her diş de farklı belirtiler olabilir. benim oğlum her dişini çıkarttı ve hiç birinde ateş vs olmadı