Bende bebeğimin kakasında mukus ve kan görmüştüm Dr götürdüm kaka tahlili yaptı ve amip enfeksiyonu çıktı. Bi süre ilaç kullandım. Sonra tekrar oldu sözde özel Dr götürdüm süt alerjisi olabilir ama istersen tahlil yapalım dedi aptamil mama önerdi ki küçücük paket için 310 TL istedi eczacı. Allahtan almamışım. Sonra tahlilde amip geçmemiş çıktı. İlacını teke düşürdü Bi hafta sonra kontrole gittim tabi bu sırada kakada kan ve mukus olmadı kusma felan da kesildi. Kontrolden sonra tahlil negatif çıktı. Diyeceğim o ki istersen kaka tahlili de yaptır nolur nolmaz. Bebekler her şeyi ağzına götürdüğü için hemen enfeksiyon kapıyolar. Alerjen de olabilir tabi. Naçizane fikrim sadece. ..