Arkadaşlar gun icinde cok guzel sutum var ama aksamlari azaliyor gece ise bebegime yetmiyor.. mama veriyorum oyle doyup sakinlesiyor.. mamayi tamamen kesmek istiyorum fakat gece genelde 2 3 gibi uyudugu icin ve benm 12 den sonra fazla sutum gelmeyince takviye mama veriyorum.. gelisimi gayet iyi mamayi kesebilirim normal sartlarda gunduz cok da guzel sut geliyor.. ama gece ben uyumadan sutum dolmuyor.. gece ek yemek vs mi yemem lazm ya da ne yapmaliyim sutun olusmasi icin.. ilk anneligim bu konuda yeterli bilgiye sahip degilim arastiriyorum neler yapabilirim..