Sefaserpil Oğlum süt veriyorum güzel içiyor gayet 2 gün sonra hemen ishal oluyor anlamadım gitti ya hep öyle neden acaba süt kesiyorim normal verince oyle oluyor
Blablas Sefaserpil inek sütüne karşı benimde hassasiyetim var sanırım ben de kötü olurum bir yetişkin olarak ben icmemeyi tercih ediyorum.
MrvUras Sefaserpil Canım laktoza alerjisi olabilir, diğer süt ürünlerinde de oluyor mu öyle? Ünel sütü yerine badem sütü falan vermeyi deneyebilirsin belki tadından hoşlanırsa
Tuba Sefaserpil Sütte laktoz varya eğer intoleransı ise ishal yapabilir. kayınvalidemdede var ve ne zaman süt veya süt ürünleri tüketse ishal oluyor.