Merhaba arkadaşlar, geçen hafta içi kızıma d vitamini almıştım ama dün açtım silip kaldırdım. Bugün kullanmak için şişeyi aldığıma şişenin yarıma yakın olduğunu fark ettim. Daha önce kullandığım şişelere de dikkat etmemişim. Bu böyle mi yoksa dökülme ya da kullanılmış şişeyi alma durumu mu var ? Sizler dikkat etmiş miydiniz?