Selcanecrinn benım oglumdada vardı yumustalıklarında su fıtıgu doktor yaptrmyn bır yasında gecebılıyor dedı benım oglum cok aglıyordu cok enfeksıyonu varmıs seyının ucunca hemen sunnet oldu baska doktora goturdum o doktor yapmadı ama bır yasında elhamdulillah gecmıstı fıtık