Ben probiyotik eğitimlerine girmeme rağmen bebeğime kullanmadım ya. Bence her bebek kendi bağırsak florasını kendisi oluşturmalı. Siz bebeğinizi sağlıklı besleyerek fermente gıdalar vererek destekleyin bence. Yoğurt, kefir, turşu vs. Siz de sağlıklı beslenin. Çok kabızlık çektik. Zeytinyağı içirdim. Probiyotikler bildiğiniz çiğ süt içinden, bir kısmı bebeklerin bağırsaklarından veya dışkılarından, bir kısmı sağlıklı insan dışkısından, bir kısmı da doğal bitkilerin florasından elde ediliyor. Kullanıp kullanmamak size kalmış ama ben kullanmadım. Hele ki yabancı menşeili olanları asla kullanmam. Herkese kendi coğrafyasında yetişen bitkiler daha yararlıdır bunu biliyorum. Hele ki yabancı coğrafyadaki insanların bağırsaklardan elde edilmiş bakteriler bana cazip gelmiyor. He bebeğinizin mikrobiyotası normal değildir. Yararlı bakteri sayısı azdır, bir şey diyemem kullanın. Ama azıcık kabızlıkta veya ileride geçecek olan gaz dönemlerinde kullanılmasını doğru bulmuyorum.