8aylık bebeğim 78cm normalden çok uzun. Karyolasında ayağı kalkıyor ve sarkıyor. Barikat tarzı şeyler aldık ama onları taktığımızda da bebeğe biz ulaşamıyoruz. Hayati tehlike olduğu için hemen eski usul yer yatağı yaptık etrafını da çevreledik. Ancak bizim için yine zor oldu eğil kalk sabaha karşı üzerine düşeceğim çok zor🤦🏻♀️ Aramızda da asla yatırmam çok tehlikeli vicdan azabından mahvolurum. Neyse ne yapsam arkadaşlar? Henüz yürümüyor emekliyor yoksa büyük yatağa geçiriririm ama daha erken.