151120 bebeğim 22 günlük.ataştırıp aldım ben de, bi arkadaşım da memnun kaldığını söylemişti, doğumdan önce aldım, hastane odası a götürdüm hatta ilk doğdığu andan itibaren kullanıyorum, sakinleştirmek için uykuya geçişte yardımcı oluyor epey :) fiyatı yüksek ama bence değer, bir de budizz kullanan bir arkadaşım vardı o da memnun kaldığını söylemişti. Ona da bakabilirsiniz fiyatı daha uygun ve doodoo ile benzer baya