Mayispapatyasii bizimde 3 günlükken olmuştu hemen acile götürdük doktor aç kalmış bebek dedi sarılık başlamıştı hemen mamaya başlayın dedi 2.5 kilo doğmuştu 3 kilo olana kadar mama verin dedi ben doktora gidene kadar sütüm yetiyo diye düşünüyodum meğerse yetmiyormuş sonrada hiç gelmez oldu zaten bide çocugu çok sarmışsınız bebekler sıcagı sevmez okadar kalın tutmayın üstünü demişti bende hep biliyolar diye kaynana görümce ne derse öyle giydiriyodum şimdi bi atlet bi badi tamamdır başka bişey giydirmiyorum