Zeynepslem Evet anne sütü kaynaklı degil de kabızlık olabiliyor. Eviniz cok sıcak ve bebeginizi kalın giydiriyorsanız inceltin. Emzirdiginiz için 4 lt su tüketin her gün. Kayısı incir yiyin. Bebek içinse kendi banyosunda sıcak su hazırlayıp 20 dk tutmaya calısın. Bagırsakta bekleyen kaka suyunu kaybeder ve katılasır. Gaz vekabızlık masajı yapın her emzirme sonrasında mutlaka. Kucagınıza alıp sırtını size yaslı pozisyonda bacaklarını yukarı dogru cekin, bol hareketle inş. yapacaktır. 10 güne kadar normal kabul ediliyor ama cok agrısı olabilir, probiyotik damla kullanmıyorsanız kullanın ve zeytinyagı verebilirsiniz 1 kasık.