Giray Merhabalar bebegimi emzirince midesinden sırtından agzından guruldama sesleri çıkıyor ishali vs yok
Alivefam Giray benim bebeğimde öyleydi doktora sorduğumda normal bu bi kaç ay sürer demişti şimdi 4 aylık çok nadir geliyo bu ses
Giray Alivefam ilk aklıma açlıktanmı diye geldi üst üste olamaz yani forma okudum bazıları mikrop kaptıgı için vs yazmış korktum açıkcası
Alivefam Giray yok korkulcak bişey değil bende ilk muayenesindeydi 2 haftalıktı bu sorun olduğunda emdiğini yutarken sanki boş tenekeye su dolduruyomuş gibi bi ses çıkıyodu doktor da korkulcak bişey değil gayet normal 6 ayına kadar dedi