[silindi] Kızımda akşamdan beri 37.8 i geçmeyen bir ateş var. Emmesi de azaldı hatta sadece uykulu emziriyorum. Uyanıkken almak istemiyor. Dişi patlamış gibi gelmedi. Atak döneminde oluyor mu böyle?
Birceninannesi [silindi] biz de 4 aylığız atak döneminde ateş olmaz diye biliyorum. Üstünü hafifletin sık sık emzirin 38i geçerse çay kaşığıyla calpol verebilirsiniz. Aşı fln yaptırmış mıydınız ondan mı acaba? Düşmezse mutlaka hastaneye gidin
[silindi] Birceninannesi hayır aşısını yaptırmadık daha. Çok güçsüz emiyor zorla veriyorum iki çekip bırakıyor 😔
Birceninannesi [silindi] kıyamam ya kuzucuk sık sık ölçün takip edin ateşini üstünü hafifletip bi calpol verin isterseniz inşallah düşer bişeyi kalmaz🙏🏻
[silindi] Selininannesi1609 Birceninannesi edaozdxxr genel durumu iyi şimdilik pek mızmızlık yok. 37 civarı ateşi de