Sezeryan olmuştum doğumdan 3-4 gün sonra inanılmaz bir sırt ağrısı yaşamıştım bebeğimi kucağıma zor alıyordum hatta emzirirken bebeği annemle beraber tutuyorduk çok şiddetli ağrılar çektim emar bile çektirdim bişey çıkmadı yaklaşık 10 gün sonra kendiliğinden kayboldu ara ara ağrı olsada günlerce sürmedi geçmiş olsun size de