balasininanasi canım benim ne alakası var. Oglum hamileliğimde hep gece 3’te baslardı harekete sabah 8-9’a kadar uyuyamazdım. Abim de eyvah bir tane daha uykusuz geliyor desene demişti. Ben de hiç sevmezmişim uykuyu, annem de inş. cocuk sana benzer demişti hatta şakayla karısık ama tuttu duası 😅oglum da uykuyu sevmiyor , bebekken ilk 4 ay gece 4-5’e kadar uyumazdı. Uyusun diye kucagımda koynumdayken hareketsiz geçirdim ilk ayları. Bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum , ya da nasıl bir problem yasıyorsanız yazın yardımcı olmaya calısalım. Siz annesisiniz, herseyi yapar becerirsiniz. ❤️