Nazlicann1993 canım benimde öyleydi 25 cc çok normal daha bir hafta olmuş bebişin doğalı.ilk önce memeni emsin bebek,eğer sağıp verirsen sürekli memeyi unutur.Ben şöyle yapıyordum Sezeryan ile doğum yaptım oda sütün gelişini etkiliyor.bide bebeğim 4 kilo doğdu doktor mamada verilsin dedi çünkü sütün yetmez dedi.Bu yüzden biz ilk geceden mama verdik.Mama vermeye karşı değildim zatem hem sarılık olmasını önlüyor çocuğun idrarını sık yaptığı için.Neyse biz 1.5 ay meme-mama olarak ilerledik.ilk başlarda yani senin gibiyken tek göğsümü emziriyordum sonra mama veriyordum o ara bezini değiştirip diğer göğsümü emzirip uyutuyordum.Bu böyle 1 ay kadar sürdü.2 kere makinayla sağdım gece çünkü gündüz bebeğim sürekli memede olduğu için gerek olmuyordu sağmaya.Birde mochi süt pompası var ondan almadıysan tavsiye ederim.1 ayın sonunda bebişi tek göğsümde emzirirken diğer göğsümede mochi takıyordum.aynı anda iki göğsü boşaltıyordum sonra mochideki sütü biberona koyup bebişe veriyordum,zamandan kazanıyordum😉böyleliklede biberon-meme ikisinide biliyordu.1.5 ay aya kadar doymadığını hissedince mama veriyordum.sonra kusmaları çok olunca mamayı tamamen bıraktım.Zaten doktorumuzda bırak dedi kilosu falan iyiydi.Birde sana önerim Humana çayı hemen al başla derim ben geciktim kullanmakta ama başlayınca süt oranını 2 günde farkettiriyor.Bol su iç,bide bebiş müsade ettikçe uyu,uykuda çok etkiliyor.Sakın sütüm yetmiyor diye strese girme mama ver gerekirse bir süre,sonuçta geçici bir durum.