Sizce nasıl bi telefon? 🙋♀️
ulkuu_zehraa eşim kullanıyor hazirandan beridir. Gayet memnun canım.
Samsung yazacaktım 😁
2 ay olacak alalı gayet memnunum şuan bakalım 🤗