BaloglumM Merhaba hanımlar bebeklerde ateş sınırı kac olmalı ebe 37.5 üstü risk dedi sabah bebegimin ateşi vardi ölçtüğümde 37.5 'di şükür ki düştü tüm doktorlar farklı diyor