Cnksncnsu Canım bir iki gün öyle oluyor ana sonra alışıyor merak etme, bırak kundaksız uyut, uyandıkça tekrar uyut. Biraz zorlanırsın ama bir iki günde alışıyorlar hemen. Ben bu şekilde bıraktırdım kundağı. Sonrasında da uykuda çok zorlandığında kundakladım, uyuduktan sonra açtım kundağını. 4 aylıktı tamamen bıraktık kundak olayını☺️