Hanımlar yüz bölgesi için çok önceden lazer yaptırmıştım ama ne yazık ki daha çok yayıldı çene ve boyun bölgelerime ağda yaptırıyordum ama virüs ortaya çıktığı zamandan beri kuaföre gitmiyorum çünkü küçük bebeğim var kendim yüz bölgesi ağdan bantları ile alıyordum ama çok hızlı uzamaya başladı aldıktan sonra en fazla 1 hafta sonra tekrar çıkmaya başlıyor ve 10 gün olduğunda yine kıl içinde kadın olarak yüzümde kıllarla gelemem bu yüzden sürekli almak zorunda kalıyorum ama artik cildim tahriş oldu ve canım acıyor bıktım ne yapacağımı şaşırdım tüy azaltıcı yağlar falan varmış ama güvenemedim benim gibi sorunu olan yada bilgisi olan biri bana yardım etsin lütfen