Mehmetereninannesi
3dişimiz çıktı 4. de yolda. Emekliyor. Artık arkamdan oda oda geziyor. Mutfak çekmecelerini dağıtmaya başladı. 😅
Koltuk kenarında ayağa kalkıyor.
Kuşları tanıyor artık. Pencereden çok izledik, hep anlattım. Kuşlar diyorum pencereye bakıyor, dışardaysakta gökyüzüne 🤣☺️
Bağırıyor naralar atıyor. Anne- baba bide isterse mama diyor. Anne diyişi çok net değil 😅🥴