Bebekler rahatsız olduğunda sinirlendiğinde meme reddi yaşadığında yada gaz reflu olunca kendini rahatlatmak istediğinde bu hareketi yapar ama önemli olan onun yaninda eşlik eden şeyler. Bir bebek sağlıklı da olsa her zaman doktor kontrolü iyidir. Gelişimi güzelse geriye attığı esnada kendini kasmıyorsa, kendi kendini duzeltiyorsa korkmaya gerek olmadığını biliyorum . Nörolog bana herşey güzel olucak zaman ve emek dedi fizikçi vücut alışmış dedi.