İyi akşamlar kızlar dün akşam oğlum birden ağlamaya huysuzlanmaya başladı altını açtığımda yumurtalığının biraz şişmiş ve kızarmış olduğunu gördüm tek taraflı bi kızarıklık neyse doktora götürdüm acile antibiyotik krem verdi enfeksiyon olabilir gibisinden bişey söyledi. Sünnet olmadı henüz bu başına gelen varmı yada sünnetlik bi durummu kızarıklık biraz hafifledi kremle haftaiçi tekrar doktora götürücem ama yaşayan varsa diye merak ediyorum..